SALAM 1MALAYSIA

SALAM 1MALAYSIA dan Selamat Datang


Wednesday 28 September 2011

Surat Mohon Cuti

No.14, Jalan Pusara,
Kampung Pak Da Malik,
22000 Jerteh,
Terengganu Darul Iman.


Cikgu Farhana bt. Fazli,
Guru Kelas,
Tahun Enam Takwa,
Sekolah kebangsaan Alor Lintah,
22000 Jerteh,
Terengganu Darul Iman.                                                     28 MAC 2011.

Cikgu,

Tidak Dapat Hadir ke Sekolah

Dengan segala hormatnya dimaklumkan bahawa saya Ahmad bin Ali tidak dapat hadir ke sekolah kerana demam panas.

2.         Bapa saya telah membawa saya ke hospital dan saya telah menerima rawatan daripada doktor. Doktor menasihati saya agar berehat di rumah dan minum banyak air.

3.         Doktor telah memberikan cuti kepada saya selama seminggu. Bersama-sama ini saya sertakan surat akuan daripada doktor. Saya berjanji akan kembali ke sekolah semula apabila saya sihat.

4. Saya berjanji akan menyiapkan kerja sekolah yang tertinggal dan bertanyakan kawan-kawan jika ada apa-apa maklumat yang saya tidak faham.

Saya berharap ianya dalam makluman cikgu.

Sekian, terima kasih.


Yang benar,

    Ahmad
(AHMAD BIN ALI)
Murid Tahun 6 Takwa.

No comments:

Post a Comment